en gammal blir en ny och en ny.

Har inte visat upp så mycket av mina teckningar här på länge. Speciellt inte i blyetch. Och det beror helt enkelt på att jag inte ritat. För ett tag sedan dock dock jag fram papper och penna och började rita lite, samtidigt som jag satt i soffan och kollade på film. Ja, det är de två nedersta bilderna. Tog fram teckningen igår och ritade på lite på den vänstra halvan av ansiktet. Gjorde inte hela för jag ville se lite före/efter, hehe. Sen alldeles nyss hittade jag en jättefin bild på en tjej som jag kände för att rita av, so i did. Den är dock rätt långt ifrån klar (de två översta bilderna). Jag är rätt dålig på att skugga rätt. Har svårt för ansikten, har aldrig riktigt VÅGAT skugga ansikten riktigt hårt för att jag är så rädd att förstöra. Men man måste ju träna nångång. Så de här bilderna är bara tränatränaträna. Övning ger färdghet, som man brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Du är jätteduktig!

2012-08-26 @ 20:48:19
URL: http://dansamedlinnea.blogg.se/
Postat av: natiie

Hej, förlåt att jag bara klampar in här och frågar, men gör du gratis bloggdesigner? För din är riktigt fin!

2012-08-26 @ 22:18:04
URL: http://www.odstyles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0