bilder från medeltiden.

not. Men jag var ju på Hägnan idag (typ ett gammeldags område i grannbyn) och mellan onsdag och lördag är det medeltidsdagar där. Då kommer det massa människor som lever så som de gjorde på medeltiden, och så är det lite föreställningar och föreläsningar osv. Skoj!
Här blev det värsta ljusochfärg förändringen. Vet inte varför, tror det var för att jag började fota i RAW helt plötsligt (fråga inte varför, för jag har ingen aning. det var ganska onödigt.). Och nä, orkade inte redigera till det.
 
För en gångs skull laddar jag upp en hel drös med bilder. Fick en order av Sanna att jag skulle blogga, nu!!! och ladda upp massa bilder. Många av bilderna är rätt suddiga, men regnet ÖSTE ner så jag var inte super pepp på att fota precis. Men ja, det var kul. Speciellt gycklarna (de som jonglerar och härjar), fick mig allt ett gott skratt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni fick ju finväder ialla fall!

Svar: jomenvisst! helt underbart. gick typ i shorts och linne, hade värsta fetbrännan när jag kom hem! brände mig lite på axlarna också :p
Jenny None

2012-07-14 @ 00:36:26
URL: http://mariearngren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0