passion.

 
Har länge letat efter fina pianolåtar som varken är för lätta eller för svåra. Snubblade över den här låten och är helt fast. Jag älskar den. Den är nog en aning svår, men jag har skrivit ut noter på den och jag ska banne mig försöka. Jag ger mig själv ett år. Nästa sommar vill jag alltså kunna den här låten. Åh, kan knappt sluta lyssna på den. Det är ursprungligen en låt från typ en film/tvspel (?) och sedan har en grym kille som heter Kyle Landry gjort en piano cover på den. Måste ge sjukt med creds till honom, endast 22 år och har sattihop en sån här fantastisk låt! Gud. Iallafall, vad tycker ni om låten? Tror ni jag klarar den på ett år? ... :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ganska tråkig, nej

2012-07-05 @ 09:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0