konfirmation tvåtusentolv del två.

Här kommer utebilderna från konfirmationen. Har lagt på ett filter på de flesta av bilderna men vissa är utan då jag ville behålla dem som de är. Ni ser ju.
Det var rätt mycket folk så det var svårt att hitta. Men några armbågningar senare så fann jag mina homies.
Där är dem! I kramring och allt.
Kramiskramis.
Ebba och Johanna var glada, och fina!
Marie med!
Ebba, Johanna och Marie. MINA FINA SÖTA GULLIGA VACKRA TJEJER. (och nej jag fick ingen bild där de alla samtidigt kollade in i MIN kamera).
GRUPPBILD! Det här blev den bästa, man ser ju inte direkt vars alla tittar men de flesta höll iallafall huvudet i rätt riktning. Heh. Det var allt.

Kommentarer
Postat av: marree

Rejäla kramar vettu!!

2012-06-26 @ 21:48:16
URL: http://mariearngren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0