missommar bilder i stora lass.

På midsommaraftonen var jag i kyrkan halva dagen och kollade när några av mina vänner konfirmerade sig. Sedan följde jag med en av de vännerna, Marie, hem för go fika.
När jag kom hem på eftermiddagen ville jag såklart göra en midsommarkrans. För det var ju midsommar.
Mamma hjälpte mig fast det kanske inte behövdes. Men det var skoj. Hon gjorde den dock lite förstor så det blev mer ett midsommar halsband än en krans. Sånt som händer.
Lite ogräs till blommor också. Fintfint.
Och så jag och mami. Jag vet att vi är bländande vita men man måste ju visa sig ute nån gång för att få lite färg.
 
Borde väl ha en bild på den färdiga kransen men ne ni får fantisera er hur underbart vacker den blev. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0