can you see it shine, shine of glory.




Fick sluta skolan lite tidigare idag, vilket kändes galet skönt. Hade heller ingen lärare sista lektionen. Tror inte dagen kan bli bättre, för när pappa kom hem för fyrtio minuter sedan berättar han att två saker. Den ena att den där saken jag beställde i tisdags har kommit (yay) och att han har beställt hem Photoshop CS5 till sitt jobb! (Vilket innebär att jag kommer sno det och installera på min dator).

Tänk vad några saker kan göra allt så roligt. (För att inte nämna att jag var påväg att skriva världens deppigaste inlägg bara för att allt kändes skit). NU GLÖMMER VI DET DÅLIGA OCH HAR KUL ISTÄLLET. FRED UT.

(Oj vilket knasigt inlägg det blev helt plötsligt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0