rodebjer cosmos dress. blackmilk.



Dör vad snyggt. Jag som älskar rymden svimmade nästan av stolen när jag såg dessa klänningar och leggings. Hade LÄTT klickat hem något av detta om jag haft mer än 13,64 kr på mitt kort. Seriöst. Mår lite dåligt över att jag inte alls sparat mina pengar speciellt bra den senaste tiden.

Klänningarna kommer från Rodebjer, den till vänster hittade jag på Nelly (kostar ca 2500kr) och den till höger på Modegallerian. Tyvärr har den till höger utgått (depp). Alla leggingsen kommer från Blackmilkclothing och kostar 75 AUD, vilket motsvarar ca 570 svenska kronor. Inte riktigt min ekonomi, om man säger så..

Kommentarer
Postat av: MARIEARNGREN.BLOGG.SE

HEJ GÅ IN PÅ MIN BLOGG NU KURT. ANNARS SÅ KOMMER JAG OCH ÄTER UPP DIG!!!!!!!!!!!! MOHAHAHAHAHAH!

2012-03-02 @ 20:43:10
URL: http://mariearngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0