le för mig.


Snubblade över den här bilden i någon gammal bildmapp på datorn och redigerade upp den lite. Me like.


Passar på att delta i Denises tävling samtidigt. Temat är glädje och jag tävlar om en värdecheck hos tvspelsweb värde 200kr. Om jag vinner vill jag vinna detta ! Jag antog att många kommer ställa upp i tävlingen med en bild på ett leende ansikte, och visst, det förmedlar väl glädje det med. Men jag valde att istället välja en bild som betyder glädje, som är glädje, för mig. Och det här är en bild på publiken till Håkan Hellström och det var en av dem bästa dagarna i mitt liv. Dessutom hade jag två väldigt fina vänner med mig!

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh hååååååkan! Var det på Liseberg i somras? :)



Bilden förmedlar verkligen glädje! Detta kommer bli svårt att utse EN vinnare till...



Btw, har fått hem regnbskyddet, toppen bra!

2012-05-31 @ 23:18:14
URL: http://fotodenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0