tillbaka från fjällen.

Nu är jag tillbaka från fjällen! Det har varit tre roliga dagar i Abisko tillsammans med alla nior. Vi har umgåtts, lagat mat på triangia kök, bestigit berg, myst i tält, frusit osv. Borde väl sätta mig och rensa och redigera alla bilder, men det får nog vänta till helgen... Råkade radera en bild jag verkligenverkligenverkligen vill ha så just nu försöker jag återskapa den på minneskortet, fast det verkar inte gå så bra... :(
Aja. Kommer mer bilder från fjällen till helgen då, och så lär det kanske dyka upp lite mer konsertbilder :D
Peace.

Kommentarer
Postat av: Irini

Hej!

Just nu är jag i behov utav en ny design pga min nuvarande design har små fel i sig! Jag vill inte ha något speciellt utan en simpel och stilren design.

Kram :)
Irini

Svar: Hej!
Har fått många förfrågningar vad gäller designer senaste tiden, och dessutom har ju skolan startat igen... därför har jag det lite ont om tid. Om du vet typ exakt hur du vill ha den så kan jag nog kanske fixa den, men jag kan inte sitta och försöka hitta på något själv. Även om den bara ska vara "simpel och stilren" ;)

Kram!
Jenny None

2012-08-30 @ 19:26:18
URL: http://irinis.blogg.se
Postat av: Irini

Jag förstår! Skulle du kunna fixa en design som Kenza har? (kenzas.se) Den är väldigt simpel och jag fixar bakgrund, header och kan justera vissa saker sen. Alla inlägg ska vara centrerade. (rubrik, bild, text) Det är viktigt att sidomenyn är lite bredare som på hennes blogg eftersom jag ska ha annonser.

Går det att fixa?
Tack! :)

Svar: Okej, javisst! Vill du att jag gör en helt ny design åt dig eller vill du att jag ska gå in i din redan befintliga design för att fixa detta? :)
Jenny None

2012-08-31 @ 16:48:12
URL: http://irinis.blogg.se
Postat av: Irini

Det blev krångel så vet inte om min kommentar kom fram, därför skriver jag om det.

Jag förstår! Jag skulle vilja ha en design som Kenzas.se, jag kan justera vissa saker sen och vill inte ha någon bakgrund. Inläggen vill jag ha centrerade. (rubrik, bild, text) Vill ha lika bred sidomeny som hon har eftersom mina annonser måste få plats.

Går det att genomföra?
Tack! :)

2012-08-31 @ 16:53:58
URL: http://irinis.blogg.se
Postat av: Irini

Du kan göra en ny design om det går bra för dig eftersom designen har krånglat lite. Du behöver inte fråga mig om någonting, vill liksom bara få en design så snabbt så möjligt. Tack! :)

Svar: Okej! Hinner nog fixa en ikväll, kontaktar dig när den är klar :)
Jenny None

2012-09-02 @ 17:02:10
URL: http://irinis.blogg.se
Postat av: Irini

Åh, det skulle va' toppen! Tack! :)

2012-09-02 @ 17:34:47
URL: http://irinis.blogg.se
Postat av: Irini

Hej!

Har skickat ett mejl men skickar det här också! Skulle du kunna skicka stilmallen och alla kodmallar till min mejl med profilen i också? (jag råkade förstöra designen heh) Skulle bli tacksam om du gjorde det så fort så möjligt eftersom jag måste sätta upp en viktig "annonskod" på bloggen, tack för all hjälp! ;)

Svar: Hejhej. Visst... skickar dem nu.
Jenny None

2012-09-04 @ 10:25:52
URL: http://irinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0