Första dagarna.

Nu är vi framme i Thailand! Tänkte skriva direkt jag kom fram då det fanns internet på hotellet, men det var dock bara på internet café och där kunde jag ju inte lägga upp någon bild! Nu är vi på Krabi, har legat på stranden hela dagen och tagit en tur till Railay beach. Fast jag kan ju inte direkt påstå att Railay var lika fint som jag förväntade mig... Nej, nu ska vi snart hoppa i säng, klockan är tio i elva. Imorgon kliver jag upp tidigt och springer en liten runda, tar en sväng på gymmet (som inte ens har AC!!) och sen ett dopp i poolen. LÅTER TOPPEN!! (Kommer nog dränkas i mitt eget svett men okej)
 
Ha det bra hemma i snöiga Sverige nu, jag uppdaterar så ofta jag kan och hinner!

Kommentarer
Postat av: strom

ha det så bra kära vän! Bli inte kär i nån thailändare, vill ha hem dig!!!!!!

2012-12-29 @ 18:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0