julklappar à 2012.

Igår var det julafton, för er som missade det. Jag fick många fina julklappar, har nästan lite ont i hjärtat för att jag fick så mycket fint. 
Jag fick: Mascara från sensai, nagellack och en ring (från fina Marie), prenumeration på tidningen FOTO, nagelkaviar, jättestor och jättefin tekopp + te, kameraobjektiv, presentkort på monki, sminkning på make up store och 1000kr i kontanter.
Sen fick jag även den här superfina tröjan av fina Sanna. Mina vänner känner mig så bra.
Närbild på nagellacket i världens finaste färg och ringen som jag fick av Marie. Plus mascaran jag fick av mamma.
Världens finaste mugg från syster. Ikväll ska den invigas med en massa te <3
Och så kameraobjektivet, ett Sigma 10-20 f4-5,6. Har inte hunnit testa det ordentligt än (i riktigt dagsljus) men älskar det redan. Kan bara tänka mig vilka häftiga bilder det ska bli med detta i Thailand.
 
Det var allt och jag är mer än nöjd. Vad fick ni i julklapp? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marck

De vet du

Svar: you creepy thing
Jenny None

2012-12-25 @ 12:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0