förberedelser.



Nu börjar det närma sig slutet och många studenter går på bal och så vidare. För mig är det ju än en bit bort, iallafall till den där studentbalen. Men på skolan har vi faktiskt en bal för alla som går ut högstadiet (eller numera kallas det för avslutningsfest men whatever) och jag har fått äran att få hjälpa till elevkåren att planera den! Det har faktiskt varit otroligt skoj, och imorgon smäller det! Har lagt i ordning mina kläder jag ska ha, eftersom jag kommer gå dit som elevkår och vara där hela kvällen (!!!) och på bilden ser ni en liten del av dem. Längtar tills imorn och det kommer nog bli svinkul! :D

Peace.

Kommentarer
Postat av: astrid

Nu är finalen i veckans blogg avslutad! Kolla om det var du som vann :)

2012-06-04 @ 10:41:10
URL: http://nattstad.se/thiinkastriid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0