en ny medlem i lilla apple familjen.

Idag hände något jätteroligt på skolan. Vi fick oss nämligen varsin skoldator! Det har varit mycket tjorv med skoldatorerna hela terminen, men nu har vi äntligen fått var sin egna lilla MacBook. Tre stycken i min klass hade turen att få en helt ny MacBook Air, men vi resten fick nöja oss med begagnade vanliga MacBooks. Men jag är iallafall supernöjd! Min nya lilla bebis. Idag åker jag bort på träningsläger, men självklart följer datorn med så jag ska försöka hålla er uppdaterade så gott jag kan/hinner. 
 
Peace!

Kommentarer
Postat av: Lova

Hej Jenna! :D tänkte bara höra med dig om du har lust att kanske göra en ny design till mig? hehe älskar den du gjorde till mig (som jag har nu) men den känns lite somrig typ ^^ eller aa vill förändra bloggen lite :D haha, men tänker ha kvar koderna så jag kan byta till den andra om jag vill ha den någon annan gång för gillar den verkligen :3 hihi
Förstår om du inte orkar eller kanske bara inte vill! Kram :) x

2012-11-18 @ 00:21:06
URL: http://lovamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0