paus.

Ja, jag skulle uppdatera under helgen. Ja, jag hade tid. Ja, jag kunde ha gjort det. Gjorde jag det? Nej. Vet inte vad som händer. Kanske behöver ett riktigt stort break med bloggen? Kanske lägger ner den helt för ett tag? Jag tror det blir så. Jag måste få fokusera på annat och själv känna när jag är redo att komma tillbaka. Inte sätta några datum eller tider eller planer. Ni får jättegärna följa mig på bloglovin (finns länk i menyn) så ni hänger med när jag kommer tillbaka. Vi ses. Snart hoppas jag.
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Lova

sv: åh tack så jätte mycket! :D Ehm jag vill ha den lite mer höst/vinter aktig typ så kanske någon mörkare bakgrundsfärg som kanske mörkrött (fast inte för mörkt ^^) eller svart :D hehe kan skriva lite mer om headern till dig på skype, för jag har ju dig som kontakt där :) kram!

2012-11-20 @ 16:23:07
URL: http://www.lovamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0