vinnaren i mobilskal-tävlingen!!

Titta hit, titta hit! Har äntligen dragit en vinnare i mobilskalstävlingen och det blev ingen mindre än fina Julia som ni ser här uppe! Stora stora stora supergrattis till Julia. Du får lämna din mail till mig (i en kommentar typ) så jag kan kontakta dig och skicka skalet till dig.  HÄR ÄR JULIAS BLOGG KLICKA HÄR HÄR HÄR FÖR ATT LÄSA DEN! :D
 
Jag tycker verkligen att det var jättekul att så många ville vara med, och om jag hade hade 37 andra skal hade jag gett ett till er alla! Men nu hade jag ju inte det... Men vem vet, det kanske dyker upp en ny tävling någon gång och då kanske det är DU som vinner;)

Kommentarer
Postat av: marck

så var "KLICKA" en annons länk lol

2012-10-07 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0