är det här det bästa livet hade att ge?

Igår hade jag en riktigt bra eftermiddag och kväll tillsammans med några goa tjejer. Efter skolan drog jag ensam in till stan för att fynda en stor, stickad gosig tröja på Röda Korset och sedan låna tre bragia böcker från bibblan. Vid femtiden träffades vi alla fyra och spanade in Sushirestauranger, tills vi tillslut valde en mysig liten restaurang med en jättetrevlig (men lite småläskig) servitör! Sushi var inte riktigt som jag tänkt mig, det var ganska speciellt och... konstigt. Men ändå inte jätteäckligt. Efter middagen for jag och Vickan till sporthallen för att se när Tove spela innebandy. Super.
 
(saknas några bilder då blogg.se (eller min dator) har fått fnatt och vägrar ladda upp dom! dyker kanske upp senare om det börjar fungera igen)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0