de sista dagarna.

En annan kväll försökte vi skicka iväg såna här igen. Vi lyckades skitbra på första försöket.
Sista eller näst sista dagen på Kamala fotade jag och systra mi lite bättre hoppbilder. Den här gången fick pappa fota, eftersom min mamma inte är så haj på det där med tekniska prylar.
Sen tog vi lite sånahär fina bilder också.
Vi åt munkar nästan varje dag. Och gud vad jag saknar dom (så goda!!).
Sen for vi ju till Bangkok. Jag fotade inte så mycket där eftersom det var så jobbigt att springa runt i varuhus och släpa på kameran samtidigt. För ja, min kamera väger typ ett ton.
Vi åkte flodbåt till Chinatown och fick se såna här hemskheter på vägen. Det här var ett ganska fint hus om man jämför med många andra.
På floden är det också en så kallad flodmarknad. Det åker runt thailändare på små såna där båtar och säljer olika saker.
Främsta färdmedlet i Bangkok. Tuktuk.
 
Mycket mer bilder än så finns det inte. Fotade inte alls mycket de sista dagarna och ingenting alls påväg hem. Men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0