similian.

Påvägen till/från stranden fanns en massa frukt man kunde köpa. Faktiskt så fanns det lite allt möjligt.
Vi bodde här. Det var ett rätt fint hotell. Vi tänkte bo några nätter på ett annat hotell, men vi drivdes så bra här plus att det var hyfsat billigt, så vi stannade kvar.
Det fanns en skola ovanför stranden. Jag försökte fota men det gick inte så jättebra.
Vi hade inte så jättebra väder alltid. Fast mulet är otroligt skönt ändå.
En dag for vi till Similian (som jag berättat) och snorklade. Har varit där förr och det är så väldigt fint. Klarare vatten finns nog inte.
Jag och systra mi efter att vi snorklat och fotat lite med undervattenskameran (som jag måste lämna in!!).
 

Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND '

HÄRLIGA BILDER! :D

2013-02-17 @ 15:07:07
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0