som om det vore.

Måndag, ny vecka, nya tag. Har haft en ganska bra dag, är så glad över alla mina fina vänner som förgyller mina skoldagar och gör dom uthärdliga. Så små saker kan betyda så mycket. Livet vore så trist utan er, och jag hela jag blir helt tom när jag tänker att vi alla splittras om inte alls så länge, och en av mina bästa vänner kommer till och med flytta till en annan stad.
 
Nej, ska sluta tänka på hemska saker i framtiden och hålla mig till nuet. Har en massa plugg/prov/inlämningar den här veckan men för att göra dagarna lite roligare har jag börjat på ett nytt litet projekt. Det dyker upp i slutet av veckan (om jag lyckas hålla mig så länge)! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0