valentine cupcakes.

Igår var det alla hjärtans dag och jag var bara för upptagen med att fira tillsammans med jag och mig själv för att hinna blogga. Nej, inte direkt. Var tröttare än tröttast och vandrade runt i lite varmare luft med världens träningsvärk. Huvudvärk, plugg, geléhjärtan, ångest, hat och träning är väl vad min dag bestod av ungefär.
 
Men vi får inte glömma att jag bakade rosiga halloncupcakes här om dagen, endast för denna värdelösa dag. Lovade att bjuda på alla hjärtansdag fika, ägnade hela onsdagen åt att baka men det slutade med en värdelös torsdag och en frys full med bakelser som förmodligen aldrig kommer ätas upp.
 
För att inte vara så negativ kan jag säga att cupcakesen smakade mycket gott för lilla magen och att de är ju faktiskt (någorlunda) vackra att titta på. Om ni gjorde nog roligt, trevligt eller mysigt får ni jättegärna berätta för mig. Känns som att jag kan behöva lite värme. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0