bangkok.

Nu är vi här. I Bangkok. Klockan är redan kväll här och vi kom hit igårkväll. Då vandrade vi runt på en nattmarknad (fyndade en jättefin ev. skolavslutningsklänning!) och åt på mc donalds innan vi somnade gott på vårat (lyxiga) hotell.
 
Imorse tog vi en flodbåt till China town, dock hamnade vi bara i  ett virrvarr av krimskrams och marknader som vi knappt hittade ut från, så vi tog en tuktuk till MBK. Jag och systra mi har vandrat runt i lite olika varuhus och på Bangkoks gator. Min kära pappa fyller år idag också, så för att fira det åt vi världens godaste middag (lax<3) på Hard Rock Café (dock var  vi bara halva sällskapet då resten inte mår bra).
 
Imorgon ska jag kolla på lite begagnade kameragrejer och sen ska jag och sis kolla in ytterligare ett varuhus. Ska även inhandla sista presenterna, eftersom imorgon åker vi hem! :)
 
KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0