att leva utan anledning.

Gammal bild från tvåtusentio. Det var längesen jag gjorde väsen av mig nu. I torsdags hoppade jag på en buss tillsammans med övriga norrbottens skidåkare för att tävla i Junsele. Kom hem sent i söndags och i måndags vaknade jag med feber och migrän. Dumskalle som jag är gav jag mig ändå ut på skolans friluftsdag och mådde bara allmänt skitdåligt. I tisdags skrev jag nationellt prov i biologi och jag känner inte annat än skitskitskit. Igår sjukanmälde jag mig pga halsont, hosta, huvudvärk och feber. Nu har dock febern släppt, bara hostan och snoret kvar. Imorgon väntar en dag fylld med skidåkning, ska bli väldigt roligt även om jag knappt kommer kunna åka pga min sjuka. Till helgen planerar jag att shoppashoppashoppa och förhoppningsvis kunna träna igen. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0