great britain.

Idag landade dessa underbara skal som jag eftersuktat hur länge som helst i min brevlåda! Blev typ helt överlycklig och det är så fantastiskt fint och underbart och jag är kär. Det kommer från den nya mobilskalsajten (haha?) idiwa.se! Snorbilligt och dessutom snabb och smidig leverans! Tog bara två dagar :)
 
Många hemsidor som säljer mobilskal (och affärer för den delen) har ju nästan slutat med Iphone 3 (/g/gs) skal och kör bara på Iphone 4 (s). Det tycker jag är sjukt ruttet för vi som har Iphone 3 vill ju också kunna pimpa våra mobiler lika mycket som alla ni med Iphone 4! Hur som haver så erbjuder idiwa.se en hel del även till Iphone 3, och till mobiler utanför apple-familjen. Gå in och kika vetja! idiwa.se

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh så fint! Hur mycket fick du det för? Håller med om att det suger att det är så få som säljer för 3an (trots att jag har 4s!) :)

2012-08-22 @ 19:05:29
URL: http://juliianilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0