lite fjäll i sista sekund.

I skrivande stund (när det här publiceras: igårkväll) borde jag väl egentligen ligga och sova. Speciellt med tanke på att jag klev (ska kliva) upp 05:00 idag (imorgon). Just nu sitter jag antingen på ett tåg eller en buss, eller så väntar jag på en buss, som går mot Abisko. Ska spendera två nätter där med lite fjällvandring tillsammans med min och min parallellklass! Kommer nog bli grymt. Här får ni se lite fjällbilder som jag tog tidigare i sommar när jag var och fjällvandrade längst kungsleden. Slumpmässiga och oredigerade, sista sekund! Kunde inte lämna bloggen helt tom...

Kommentarer
Postat av: Linnéa & Emilia

Vart är det någon stans? :) jätte fina foton!

Svar: Nånstans mellan Abisko och Nikkaloukta! Tack :)
Jenny None

2012-09-09 @ 12:38:11
URL: http://linneaemilias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0