little marbles part 2.


Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

Åh! Vill också se dom! Var det på kulturkalaset?

Svar: Nej, det var på Musikens Makt i Luleå! :)
Jenny None

2012-08-21 @ 22:13:09
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se
Postat av: Jenny Eriksson

Svar igen: jaha, andra sidan Sverige dårå :) Skulle ha sett dem på kulturkalaset i gbg men det krockade med något annat. Var de bra? :)

Svar: Haha, jaha! Jo, de var faktiskt jättegrymma live! Har inte lyssnat på dem speciellt mycket (nästan inte alls) men jag fick ett betydligt bättre intryck när jag hörde dem live. Dessutom var det en "live intervju" med alla artister på Musikens Makt, så det var ganska intressant att höra om deras karriär och så :)
Jenny None

2012-08-22 @ 15:51:01
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se
Postat av: Jenny Eriksson

Svar: Vad härligt! Jag har bara hört en låt med dem, på youtube, "Köket" tror jag den heter. Min kille har lyssnat på dem live tror jag. Låter spännande med intervju också, tror jag läste i en tidning att de började som gatuartister och sedan fick skivkontrakt så det vore jätteintressant att höra om den resan :)

Svar: Okej! Det stämmer! De började att spela som gatumusikanter under ett sommarlov i gymnasiet bara för att de tyckte det var så kul att spela och sjunga tillsammans :D
Jenny None

2012-08-22 @ 22:11:38
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0