musikens makt.

Allt som bara kunde gå fel gick fel när jag skulle ta den här bilden. För det första var det helt kolsvart ute, jag såg knappt de jag skulle fota. Det verkade inte min kamera heller göra, för den hittade liksom inget att fokusera på, så jag vart tvungen att slå om på manuell fokus och lyckas försöka hitta någorlunda fokus fast jag knappt såg något. Och ja, självklart råkade jag hålla handen för blixten så bilden blev typ svart den med. Men den gick att ljusa upp, så man ser ju vilka det är fastän den är ganska (sjukt otroligt mycket) brusig. Sen hade Markus tydligen inte tid att ta en till bild.. så det var liksom enda chansen. Wellwell, det är väl inget att hänga upp sig på. Jag gillar faktiskt brus :3

Kommentarer
Postat av: emma - hobbyfotograf i Malmö

åhh markus <33

2012-08-21 @ 18:38:29
URL: http://www.photoyemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0