dan före doppardan, igen.

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg. Idag var jag och två gosiga på stan och kollade in mellandagsrean. Jag fyndade en spetsig kjol och en ljusgul blus/skjorta från Monki. Sen gick vi på dagobert och käkade lunch och jag och Marie planerade att resa till London och hälsa på våra loverboys till sommaren. Det blir nog bra.
 
Imorgon smäller det. Klockan 10:15 går flyget mot sthlm, och 18:25 går det vidare mot Kina. Sedan några timmar går nästa flyg mot Bangkok! Där övernattar vi och på morgonen åker vi vidare mot Krabi och sen har vi inget mer planerat. Det blir säkert asgrymt. Jag har med mig systemisen (såklart) och dator (såklart) så jag ska försöka uppdatera bloggen med massa bilder då och då. Tänkte också kanske göra någon vlogg då och då? Vi får se!
 
HEJDÅ så länge!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0