förberedelser inför julfest.

I torsdags hade jag skolavslutning i form av en julfest på skolan.
Jag och några fina tjejor samlades hemma hos Vickan och gjorde oss i ordning tillsammans.
Och ja vi hjälptes åt att sminka och fixa och dona och sånt där.
Vi lyssnade på lite skum julmusik (one direction?) men det var roligt ändå! 
Jag totalfailade med mina lockar så jag blev lite arg, varav den skakika bilden. Nej, skoja. Mina lockar blev helt okej (typ helt platta på ena sidan) och min kamera diggar långa slutartider.
 
Julfesten var rätt rolig, men min klass's (?) framträdande sög och vi skämde nog ut oss en aning. Men det var roligt att träffa alla och dansa och få betygen osv.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0