ingen kunde röra oss.

Idag for vi iväg på en liten båttripp trots att himlen var full av oroväckande moln och vinden ven. Vågorna slog rätt hårt men det gick rätt bra ändå, man blev typ bara sjöblöt. Säger bara såhär: tur att det var varmt. Vi hade egentligen tänkt åka runt på 4-5 öar men på grund av vädret så blev det bara 2-3 stycken. Sen stannade vi och snorklade lite, jag (hosthost: våran chaffis) fotade lite med undervattenskameran. Vet inte om det blev något bra dock, det får vi se när jag framkallar rullen när jag kommer hem! 
Här ligger vi blekfisar (notera inte att jag är blekast) och försöker pressa i molnen. Nej, solen, nu får du ta och komma fram!
Fina syster var rätt glad ändå. Det var jag med. För det var jättefint och varmt och härligt ändå.
 
Klockan är snart 18:00 här i Thailand, vi ska börja göra oss i ordning strax och sen ta en tuktuk till stan. Där ska jag möta upp en skräddare som vi pratade med igår. Tänker nämligen sy upp min examensklänning! Så ska dit och testa den då, sen har vi bokat bord på en restaurang på stranden. Nyår är en riktigt stor grej här i thailand, det är fullt med skyltar, pynt och ballonger överallt och det har det varit sen vi kom hit. De tjuvsköt lite raketer igår också. Ska bli spännande att se! Kommer nog försöka fota och filma lite:)
 
Adios.
 
Ps. Långt inlägg, men det är mycket lättare att skriva nu vad vi har gjort än att göra en resumé när jag kommer hem, för då hinner jag glömma mycket! Det kanske blir roligare med lite live-uppdateringar också? ;) Ds.
 
Ps2. Kent har släppt en ny låt som är så bra att jag vill gråta. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0