it seems to have no end.


Det känns som att den här dagen har hållt på i all evighet. Som att tiden tickar men inte framåt. Som när en klocka har dåligt batteri och visarna liksom bara kämpar för att gå från sjuminuteröverfyra till åttaminuteröverfyra men bara står och gungar fram och tillbaka mittemellan. FATTAR NI?
Min statistik har sjunkit. Drastiskt. Varför, mina kära medmänniskor som gömmer sig bakom sina datorskärmar ute i cyberrymden? Ni hör aldrig av er, vem är ni? Funderar på att skaffa blogresponse. Eller, bloggsvar som det hette på tiden då jag var ung. LÅTER DET BRA?

Vilket onödigt långt inlägg det blev. Jag har fobi mot långa inlägg. Och cambilder.
Peace.

Kommentarer
Postat av: kurt

Mer bilder på naomi tack.

2012-02-26 @ 23:04:11
URL: http://mariearngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0