trauma.

Igår hände något för en av mina finaste vänner. Något som inte är bra, eller roligt. Något sjukt och hemskt. Och nu vill jag bara berätta att jag älskar henne otroligt mycket, och att jag aldrig tar henne för givet. När jag fick reda på det här fick jag själv en liten chock, och jag insåg hur farligt livet kan vara. Jag hoppas för universums skull att det hela inte blir så allvarligt som det faktiskt kan bli.
Jag älskar dig fina vän, och det är hemskt att du ska behöva vara med om något sånt här. Men jag vill att du ska veta att jag finns här oavsett vad.

Kommentarer
Postat av: marie

Älskar dig också vännen!!! Du betyder jäkligt mycket för mig!!! <3<3

2012-02-28 @ 14:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0