än så länge. (kingdom hearts - passion).

 
Vet inte om jag skrivit här eller om det var på twitter, men hur som helst har jag börjat på en ny låt. Har kärat ner mig totalt i den och det går inte en dag utan att jag spelar det lilla jag kan. Hittade noterna gratis så jag har skrivit ut dem. Kan nästan hela första sidan... bara typ 3-4 kvar nu, tror jag. Hehe. Om jag nu har något pianofreak till läsare så kan jag väl erkänna att jag inte spelar felfritt. Jag kan läsa noter, bra, men jag kan inte läsa melodin. Så, melodin är från huvet helt enkelt. På några ställen är det några missar och så, men aja. Whatever.
 
Peace.

Kommentarer
Postat av: † MIRA HOLGERSSON †

OMG TJEJEN, du blev nyss min favoritblogg! gaash, dör, så fina bilder ååååhh. Grymt att du kan spela piano så där fint, jag spelar men ja, kan inte spela lika fint som du, kommer läsa din blogg varje dag från och med nu, åh du är grym! ♥

Svar: Haha med gud vad glad jag blir! Och tack så hemskt mycket :D
Jenny None

2012-08-15 @ 12:50:04
URL: http://miraaholgersson.blogg.se/
Postat av: matilda

åhå, så fint! jag vill ha ett piano nu!!

skriver som tjejen över,
funnit mig en favortblogg! :D
grymma bilder!

2012-08-15 @ 15:06:03
URL: http://cieloeterra.blogg.se
Postat av: Augusta :)

Åhh vad vackert du spelar!! skulle gärna vela veta vart du hittade dem noterna gratis, själv spelar jag piano och har letat runt typ överallt efter gratis noter på nätet, men hittar inte någonstans!
väldigt vackert än en gång! :)

2012-08-16 @ 11:39:57
URL: http://brunettvsblond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0