ett foto i timmen... typ.

Dagen började med att jag vaknade. Ganska logiskt. Klockan var sisådär 8. (!!!).
När jag vaknade på riktigt slötittade jag lite på tv. Skitbra program såsom Jims Värld och Alla älskar Raymond osv. Jättebra. Verkligen. Här är klockan typ 9.
Cirkus klockan 10 satt jag här. I solen med en bok. Verkar som att hela Sverige bjöd på bra väder idag. WHAT A BEAUTIFUL DAY.
Jag är rätt dålig på att sitta still i solen helt forever alone så jag var tvungen att ta en liten promenad när klockan passerat lite över 11. Tog på mig ett par gamla flipflops. Jag hatar flipflops. Yuk.
Klockan 12 var det lunchdags!!! Åt köpestomtegröt. Det var göttans.
Efter jag ätit lunch tvingade jag med mig min vän Marie till en badstrand eftersom det var så underbart fint väder. Tog en evighet att komma fram och ja, här är väl klockan typ 1.
Fast vädret gick ganska fort från fint till fult. Det kom regn. HEHE. Ungefär klockan 2. (kanske inte egentligen men vi säger så.).
När regnet kom så beslöt vi oss för att faktiskt ta ett dopp. När vi lika så tagit oss dit var vi ju tvugna o bada! Ja, det var rätt varmt. Och skönt. Och det kryllade typ av insekter.
När jag kom hem var det dags att städa. So I did. Klockan kanske var typ 3 eller nåt.
Medans jag väntade på maten gick jag ut och kollade om det hade mognat några fler jordgubbar i landet. Eller nej, egentligen fotade jag bara. Här var klockan typ 4-5.
Eftersom jag var SÅ HUNGRIG hann jag inte ta kort på den utsökta maten innan den låg i min mage (:lax och potatis). Men jag hann ta en bild på den fina efterrätten mor min bakade. Nektarinpaj! Smakade inte nå vidare gott men... paj som paj. Klockan 6 cirka.
Framåt kvällen, typ klockan 7, så började jag packa. Provade tusen olika kläder. Uh. Nu är det färdigpackat. Skönt.
 
Fler bilder från idag har jag inte. Har handlat lite inför resan och kollat på ett intressant tv-program om elitidrottare. Nu tänkte jag släpa mig ut och löpa...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg, undrar bara om du kunde berätta vart du redigerar dina bilder? De är sjukt fina.

Svar: Tack fina du! Jag redigerar alla mina bilder i Photoshop, förutom några enstaka som jag redigerar i Picasa 3 (när jag är lite lat, hehe.). :)
Jenny None

2012-08-15 @ 13:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0