söta, små och sockriga.

På måndag fyller min bror nitton år och imorgon firar vi. Så igår och idag har hela familjen, utom bror han själv, varit i fullgång och bakat massa godsaker.
 
I torsdags bakade jag och Marie de ombloggade makronerna (eller macarons på franska), och mina föräldrar vart typ in loooove så jag blev ombedd att baka ännu fler. Sagt och gjort. Gjorde choklad makroner, fast hälften fyllde jag med citron-smörkräm istället för choklad-smörkräm, eftersom jag fick drygt dubbelt så många än vad det stod i receptet (!!!). Idag bakade jag små minicupcakes fyllda med hallon och toppade med frosting, kristyr och vit/mörk choklad. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Sannabanana

du om det är soligt imorn kan vi väl fixa dom dära bilderna? har inge batteri på mobilen så svara med massa info på den hära kommentaren, OKI?!

Svar: yo dudish. det går myckish braish. förhoppningsvis får vi lite vind också, annars kan jag ju typ stå och blåsa lite i ditt hår och så. hehe. nemen srsly. jag fottar gärna på kvällen, för då blir ljuset så mysigt. men egentligen spelar det inte så stor roll. så ja, om det passar bättre på dan så gåre bra. hursom skulle vi behöva typ först träffas hos dig, fixa outfit, smink, hår and so on. seeeen drar vi typ till näset och fotttttar. ki? hm. ja. det var väl allt. du kan ju typ på något sätt höra av dig om vilken tid som passar? som sagt, helst på kvällen, men annars funkar typ eftermiddan också. kanske typ 2-3 eller något, annars kanske typ 7-8-9 på kvällen. men svara så fort du kan :))))))))))))))))))))99999
Jenny None

2012-07-08 @ 21:13:26
Postat av: Sara - h o b b y f o t o g r a f

Åh det ser verkligen jättegott ut!! Så jag undrar en sak, kan inte du lägga ut receptet på "Minimuffinsen" eller bara skriva det i en kommentar! I alla fall skulle jag uppskatta det jättemycket eftersom de ser så goda ut! Sen en till sak, tack för en bra blogg, en av få som jag återkommer till väldigt ofta :)

Svar: Självklart, kan skriva ett inlägg någon dag! Åh tack, vad glad jag blir när du säger så. Verkligen.
Jenny None

2012-07-10 @ 08:09:55
URL: http://saraagustavsson.blogg.se
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan skulle du kunna tänka dig köpa något av mina plagg jag har sytt? http://jaasses.webblogg.se/2012/july/skulle-ni-kunna-kopa-nagot.html#comment (direkt länk)
-
Det här har inget med frågan att göra så bli inte arg om du inte gillar sånna kommentarer men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier och läs runt i bloggen lite. Vem vet du kanske gillar min blogg? :)
-
Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar på frågan! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

2012-07-10 @ 17:06:55
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Vilka söta bakverk! Både macarones och de underbara små muffinsen!

Svar: Åh, hihi, tack :3
Jenny None

2012-07-11 @ 22:27:26
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0