vinnaren i fototävlingen.

Alla bidrag som lämnats in till tävlingen har vart jättefina och fyllda med vårkänslor. Men alla kan ju inte vinna, och det har varit ganska svårt att välja en vinnare. Till slut stod det mellan två bidrag och då gick jag lite på personen och själva bloggen - vilken jag gillade mest. Och jag kom fram till... Denise!

Här är Denise's vinnarbild och jag tycker den är jättefin och full med vår :D



Dessutom är hennes blogg kanonfin och hela hon verkar så snäll och fin och rar och gud vet vad. Grattis! Jag har skickat ett mail till dig och snart kommer du få ett mail från tvspelsweb med en rabattkod på 150kr :)


Kommentarer
Postat av: Denise

åhh! Tacktacktack! vad glad jag blir :'D

2012-05-06 @ 17:39:59
URL: http://fotodenise.blogg.se/
Postat av: Marjorie Diaz S.

sv: va roligt, men jag missa din tävling, säg till när du har en till :)



kraam!

2012-05-07 @ 09:24:13
URL: http://diiiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0