molnriket.

Det är helt otroligt att ni är så många som klickat er in här under helgen fastän jag lämnat bloggen HELT tom. Ni är ju helt fantastiska, mår nästan lite dåligt över att jag inte förvarnade er eller gjorde några tidsinställda. Jag har nämligen varit i den minsta lilla hålan som finns och tränat häcken av mig. Det var gode jobbigt, men väldigt skönt nu efteråt. Nåja, till veckan kommer jag blogga på som vanligt. Har bilder att visa från helgen (fantastiska landskap!), bilder på min färdiga keps samt en tävling att starta! Kul va? Här händer det grejer, så jag hoppas ni kikar in under veckan:)

Kommentarer
Postat av: claudia

åh va fin bild!

2012-09-24 @ 20:23:25
URL: http://claudiaia.blogg.se
Postat av: claudia 2nd identity (made famous by mark)

åh vad fin bild!

2012-09-24 @ 21:04:47
Postat av: DIYS

Bara 3 månader kvar till jul!! Visst går tiden fort? :D <3

2012-09-25 @ 20:13:58
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0