happy birthday.

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min superduperfina vän Marie's födelsedag! Grattis lillen! Inte nog med det så är det även internationella nutelladagen, så om ni inte redan skedat i er nutella (som jag gjorde nyss) så... do it! 
 
Igår ägnade jag för övrigt hela kvällen åt att baka chokladcupcakes. Och nä, det var ingen vanlig chokladmuffin inte, utan det var hackad choklad i smeten, en vaniljkrämsfyllning i själva cupcaken och sen en nutella/philadelphia frosting. Mäktiga, sliskiga, mumsiga och mosiga. Ja, de var rätt goda ändå. Bakade dom i alla fall till idag eftersom Marie fyller år, istället för en tårta. Så jag bjöd hela franskaklassen på fika, det verkade uppskattat! :)
 
Nu ska jag prata med min fina, sköna på skype och sedan lägga mig för att få lite skönhetssömn. Imorgon väntar inga goda äventyr. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: marie

Tack min fina! Ohja det var uppskattat!! Du kan ju göra det oftare!! Tralallla:DDD

2013-02-06 @ 07:33:14
URL: http://mariearngren.blogg.se
Postat av: marie

Tack min fina! Ohja det var uppskattat!! Du kan ju göra det oftare!! Tralallla:DDD

2013-02-06 @ 07:33:31
URL: http://mariearngren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0