lite uppdatering.

Ligger i världens bloggtorka, som ni kanske märkt. Har aldrig varit såhär förut, jag vet inte riktigt vad som händer. Har lite ångest redan nu att jag ska glömma bort att fota och leva vintern och så sitter jag där en sommardag och undrar vad fan jag gjorde på vintern, och svaret det kommer bli: ingenting. Nej, har läst senaste numret av FOTO samt läst i en inspirerande fotobok så nu ska jag ta tag i kameran den kommande veckan!
 
Har börjat lägga upp lite bilder från Thailand, som ni kanske också märkt. Det är några inlägg till som jag tänkte publicera dagarna framöver. Jag har också börjat på en årsresumé (hej efter?) som jag ska försöka göra klart typ... snart. Vi hörs förhoppningsvis redan imorgon, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0